Dos díes pal disparu salida de la carrera política na que a tolos participantes prestaría-yos quedar ganadores: la campaña electoral.
Campaña electoral, esi tiempu nel que'l nun sentir falar de promeses o d'idegues rayando lo utópico abúltase complicao. Esi tiempu nel que saber vender (o saber facer creer) lo bono del productu ye condición sine qua non p'asegurase un puestu ganador.
Y falando del asuntu comercial, si les anuncies de los participantes nes campañes electorales tuvieren el mesmu xeitu que les campañes publicitaries comerciales, nun soi quién a albidrar la cantidá d'asteriscos (*) que tendríen que poner nos cartelos. Camiento que de xuru atoparíemos coses como estes:
"Creemos en Asturias*"
"Vas ganar"**
"Confianza en el futuro"***
* Queda excluido el territorio comprendido, de oeste a este, entre la ría del Eo y la ría de Tina Mayor y, de norte a sur, entre el mar Cantábrico y la Cordal Cantábrica.
** Bases del concursu depositaes en secretu ante notariu. En casu de nun quedar premios, negociaráse ún de menor valor.
*** Donde hay confianza, da asco.
Lo meyor, como colos comercios, ye fuxir de multinacionales globalizadores y quedase colos de casa, que nun tien estrelluques nin lletra pequeña. Esos son los que de verdá creen, colos que de verdá se gana y los que sí dan confianza.
Una ayalga y un currivirás...
Hace 2 semanas